Follow Us

Semalt Uzmanı Müşteriden İncelemeleri Almanın Acil Nedenlerini Belirtar

Çevrimiçi iş dünyasındaki müşteriler için rekabet gün geçtikçe daha da sertleşmeye devam ediyor. Doğru pazarlama stratejilerini yerine getiren şirketler daha fazla müşteri kazanmayı başarabilir. İşletmenizi başarıyla konumlandırmanın en iyi yollarından biri mümkün olduğunca müşterilerin yaptığı birçok incelemeyi bir araya getirmektir.

Dünyadaki en başarılı işletmeler, hem olumlu hem de olumsuz hem de bir ton online incelemeye sahiptir. Yeni müşterilere bir ürünün veya hizmetin net bir bakış açısı kazanmalarına yardımcı olur ve bir sonraki tedarikçiyi satın alıp almayacağınıza karar verir.

Seyahat ve misafirperverlik endüstrisinde, turistlerin hangi restoranlarda yemek yemelerinin yanı sıra ziyaret etmeleri için en iyi cazibe alanlarını bilmelerine yardımcı olurlar.

Semalt'ın önde gelen uzmanlarından Ivan Konovalov'un, değerlendirmelerin neden iş için önem taşıdığı dört nedeni şöyle tanımlıyor:


1. Güven ve Güvenilirlik Oluşturma

Bin yılda birliklerin% 68'inden fazlası çevrimiçi incelemelere güvenerek, satın alma işlemi sırasında televizyon reklamcılığına katılanların% 34'ü için doğru satın alma kararlarını vermelerine yardımcı oluyor. Bu istatistik, Yelp gibi çeşitli platformlarda çevrimiçi olarak yayınladığınız daha fazla incelemenin, potansiyel müşterileri satın alma haline dönüştürme şansınızın ne kadar yüksek olabileceği anlamına gelir.

2. Satış ve Site Dönüşüm Oranlarını Artırın

Elbette rehberleri ve ürün açıklamalarını satın alma, işletmenizin büyümesine yardımcı olabilir, ancak genel olarak ürünleriniz, hizmetleriniz veya şirketiniz için gerçek müşteri değerlendirmeleri yaparak daha fazla sonuç alabilirsiniz. Çalışmalar, güvenilir müşteri referanslarının satışlarda% 18'lik bir artış sağladığını gösteriyor.

Raporlar ayrıca, kullanıcı tarafından üretilen ürün veya hizmet yorumlarını okumak için zaman ayıran müşterilerin% 133 daha yüksek bir dönüşüm oranı gösterdiğini ortaya koydu. Bu istatistiklerin altında yatan neden, tüketici incelemelerinin üreticiler tarafından çevrimiçi olarak yayınlanan ürün açıklamasından 12 kat fazla güvenilir olmasıdır.

3. Ürün Bilincini Artırın

Benzer ürünleri ve hizmetleri sunan diğer şirketlerle etkili bir şekilde rekabet edebilmek için, vızıltı yaratma ve sürekli ürün farkındalığını artırma yollarını bulmanız gerekir. Olumlu değerlendirmeler, şirketinizin olumlu bir imajını müşterilerinize tasvir edecektir.


Öte yandan, profesyonelce yanıt alınırsa olumsuz değerlendirmeler, markanızın etrafında, daha fazla satış üretmek ve ürün farkındalığını artırmak için yararlanabileceğiniz mükemmel bir vızıltı yaratacaktır. Negatif yorumları yoksaymak veya silmek yerine, onlara profesyonelce yanıt vermelisin. Örneğin, posterden destek ekibiyle iletişime geçmesini ve sorunun çözümlerini sağlamasını isteyin. Sorun çözüldükten sonra, diğer potansiyel müşterilere müşterilerinizle ilgilendiğinizi göstermek için posterden yorumunu isteyin ve para için değer elde etmesini sağlamak için mümkün olan her şeyi yapmaya hazırız.

4. Google Sıralamasına Katkı

Bir web sitesine sahip olan her şirket, arama motoru sonuç sayfasının ilk sayfasında listelenmek için yorulmadan çalışıyor. Semalt'tan SEO uzmanlarının çoğunluğu, incelemelerin Google sıralamasının% 10'una katkıda bulunduğu fikrindedir. Müşterilerinizden tahakkuk ettirdiğiniz incelemeler ne kadar yüksekse, SERP'lerde yüksek sıralamada olma şansınız da o kadar yüksek olur.

İncelemeler işiniz için kritik önem taşır. Müşterileri, bir sonraki satın alımlarında indirimler gibi teşvikler sağlayarak geri bildirimde bulunmaya teşvik edin.


SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment