Çevrimiçi iş dünyasındaki
müşteriler için rekabet gün geçtikçe daha da sertleşmeye devam ediyor. Doğru
pazarlama stratejilerini yerine getiren şirketler daha fazla müşteri kazanmayı
başarabilir. İşletmenizi başarıyla konumlandırmanın en iyi yollarından biri
mümkün olduğunca müşterilerin yaptığı birçok incelemeyi bir araya getirmektir.
Dünyadaki en başarılı
işletmeler, hem olumlu hem de olumsuz hem de bir ton online incelemeye
sahiptir. Yeni müşterilere bir ürünün veya hizmetin net bir bakış açısı
kazanmalarına yardımcı olur ve bir sonraki tedarikçiyi satın alıp
almayacağınıza karar verir.
Seyahat ve misafirperverlik
endüstrisinde, turistlerin hangi restoranlarda yemek yemelerinin yanı sıra
ziyaret etmeleri için en iyi cazibe alanlarını bilmelerine yardımcı olurlar.
Semalt'ın önde gelen uzmanlarından
Ivan Konovalov'un, değerlendirmelerin neden iş için önem taşıdığı dört nedeni
şöyle tanımlıyor:
1. Güven ve Güvenilirlik
Oluşturma
Bin yılda birliklerin% 68'inden
fazlası çevrimiçi incelemelere güvenerek, satın alma işlemi sırasında
televizyon reklamcılığına katılanların% 34'ü için doğru satın alma kararlarını
vermelerine yardımcı oluyor. Bu istatistik, Yelp gibi çeşitli platformlarda
çevrimiçi olarak yayınladığınız daha fazla incelemenin, potansiyel müşterileri
satın alma haline dönüştürme şansınızın ne kadar yüksek olabileceği anlamına gelir.
2. Satış ve Site Dönüşüm
Oranlarını Artırın
Elbette rehberleri ve ürün
açıklamalarını satın alma, işletmenizin büyümesine yardımcı olabilir, ancak
genel olarak ürünleriniz, hizmetleriniz veya şirketiniz için gerçek müşteri
değerlendirmeleri yaparak daha fazla sonuç alabilirsiniz. Çalışmalar, güvenilir
müşteri referanslarının satışlarda% 18'lik bir artış sağladığını gösteriyor.
Raporlar ayrıca, kullanıcı
tarafından üretilen ürün veya hizmet yorumlarını okumak için zaman ayıran
müşterilerin% 133 daha yüksek bir dönüşüm oranı gösterdiğini ortaya koydu. Bu
istatistiklerin altında yatan neden, tüketici incelemelerinin üreticiler
tarafından çevrimiçi olarak yayınlanan ürün açıklamasından 12 kat fazla
güvenilir olmasıdır.
3. Ürün Bilincini Artırın
Benzer ürünleri ve hizmetleri
sunan diğer şirketlerle etkili bir şekilde rekabet edebilmek için, vızıltı
yaratma ve sürekli ürün farkındalığını artırma yollarını bulmanız gerekir.
Olumlu değerlendirmeler, şirketinizin olumlu bir imajını müşterilerinize tasvir
edecektir.
Öte yandan, profesyonelce yanıt
alınırsa olumsuz değerlendirmeler, markanızın etrafında, daha fazla satış
üretmek ve ürün farkındalığını artırmak için yararlanabileceğiniz mükemmel bir
vızıltı yaratacaktır. Negatif yorumları yoksaymak veya silmek yerine, onlara
profesyonelce yanıt vermelisin. Örneğin, posterden destek ekibiyle iletişime
geçmesini ve sorunun çözümlerini sağlamasını isteyin. Sorun çözüldükten sonra,
diğer potansiyel müşterilere müşterilerinizle ilgilendiğinizi göstermek için
posterden yorumunu isteyin ve para için değer elde etmesini sağlamak için
mümkün olan her şeyi yapmaya hazırız.
4. Google Sıralamasına Katkı
Bir web sitesine sahip olan her
şirket, arama motoru sonuç sayfasının ilk sayfasında listelenmek için
yorulmadan çalışıyor. Semalt'tan SEO uzmanlarının çoğunluğu, incelemelerin
Google sıralamasının% 10'una katkıda bulunduğu fikrindedir. Müşterilerinizden
tahakkuk ettirdiğiniz incelemeler ne kadar yüksekse, SERP'lerde yüksek
sıralamada olma şansınız da o kadar yüksek olur.
İncelemeler işiniz için kritik
önem taşır. Müşterileri, bir sonraki satın alımlarında indirimler gibi
teşvikler sağlayarak geri bildirimde bulunmaya teşvik edin.
0 comments:
Post a Comment