Semalt SEO ve SMM Arasındaki Farkı Açıkladı

Çoğu işletme, çevrimiçi pazarlamada başarılı olmak istemektedir. Ancak, çevrimiçi pazarlamada başarılı olmak için, SEO ve SMM gibi bazı dijital çağ tekniklerine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu iki teknik, dijital pazarlama alanıyla alakalı olmayan girişimcilere aynı gelebilir. Örneğin, sosyal medya pazarlaması ücretli reklamları içeriyor olsa da SEO anahtar kelime aramaları içerebilir. Özellikle farkı biliyorsa, iki taktik çoğu çevrimiçi işletmelere faydalı olabilir.

Semalt Digital Services'in Müşteri Başarı Yöneticisi olan Jason Adler, SEO'yu SMM'den ayıran bazı önemli noktaları sunar:


Arama Motoru Optimizasyonu (SEO).

Bunlar, arama motorlarında web sitenizin görünürlüğünü artırmayı, özellikle de bir arama sorgusundaki tek tuşları hedefleyen web geliştirmedeki taktiklerdir. SEO, arama motorlarından trafik almak için bir çok site içi ve dışı faktörü birleştirir. Dijital pazarlamacılar için. Herhangi bir başarılı SEO kampanyasının amacı belirli bir anahtar kelime grubu için arama motoru sonuçlarının sıralamasında olumlu bir yer edinmektir. Bu önemlidir, çünkü rakibinizi yenebilir, yeni kaliteli trafik elde edebilirsiniz ve en önemlisi dönüşümleri artırır. SEO gibi stratejilerin kullanılmasını gerektirir:

Anahtar kelimeler arama
Web sitesi tasarımı
İçerik geliştirme
bağlayıcı
Araçlar otomasyonu
Arama Motoru Pazarlaması (SEM), çevrimiçi pazarlama için farklı bir yaklaşım. SEM sponsorlu listedir. Belli kullanıcının organik arama sonucu sayfalarına hedefli reklamlar yerleştirmeyi içerir. Bu prosedür teklif vermeyi içerir. Belirli demografik veriler üzerinde belirli kişiler, belirli bir süre boyunca reklamınızı görecektir. Bu yöntem, tıklama başına ödemeli otomasyonuna bağlı olarak yaygın şekilde kullanılmaktadır.

Sosyal Medya Pazarlaması (SMM).

SEO arama motorları aracılığıyla trafik toplarken, SMM henüz başka bir dijital pazarlama taktiği. SMM, çevrimiçi müşterileri edinme kriterleri olarak sosyal medyayı kesinlikle kullanmaktadır. Sosyal medya, Facebook, Twitter, Tumblr, Pinterest ve LinkedIn gibi önde gelen sosyal ağ sitelerini hedeflemektedir. Bu alandaki pazarlamacılar, markaların farkındalığını artırmakta, e-postalar toplamaktadır, bağlantılar kazanmakta ve sosyal medyaya sunulan sayısız yolu kullanarak kar marjlarını artırabilmektedir. Örneğin, Facebook'un ücretli reklam stratejisi var. Bu reklamlar, sizin tarafınızdan doğru olarak belirlenmiş belirli bir demografik kitleyi hedefleyecektir. Sosyal medyadaki diğer çevrimiçi pazarlama kanalları şunları içerir:


Twitter reklamları
YouTube veya Vimeo gibi videolar
Takip eden LinkedIn
Instagram ve Pinterest'te olduğu gibi görüntü paylaşımı.
Geleneksel olarak, hem SEO hem de SMM, bir web sitesi için müşteri kazanmayı hedefler. Farklara rağmen, potansiyel tüketicilere marka bilinirliğini de arttırıyorlar. Öte yandan, bir ziyaretçinin müşteriye dönüştürülmesi onlara tamamen bağımlı değildir. Web tasarımı gibi diğer faktörler de etkindir.

Sonuç

Başarılı bir çevrimiçi olmak isteyen şirketler dijital pazarlamaya ihtiyaç duyarlar. Bununla birlikte, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) ve Sosyal Medya Pazarlaması (SMM) gibi terimler kafa karıştırıcı olabilir. SEO ve SMM dijital pazarlama teknikleridir. Çoğunlukla marka görünürlüğünü artırmayı ve en önemlisi yeni müşterileri çevrimiçi hale getirmeyi amaçlıyorlar. Bununla birlikte, ikisi çalışma şekilleri bakımından farklıdır. Örneğin, SEO büyük arama motorlarında görünürlüğün artırılmasını gerektirirken, SMM sosyal medyayı kullanarak marka bilinirliğini artırmak demektir. Farklılıklarını anlama yoluyla, her iki taktik de gereklidir ve doğru bir şekilde uygulandığında bir işletmeye uzun vadeli fayda sağlayabilir.


SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. Due to a deluge of referral spam from social buttons, adult sites, and many other sources

    apopka mayor voting locations

    ReplyDelete