SEO Google Πρώτη Σελίδα: Πώς να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google


Ένας λεπτομερής οδηγός SEO για να βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης, να πλημμυρίσετε από επισκέψεις, να βρείτε νέους πελάτες και νέες αγορές και να αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας!
Τι είναι τελικά το SEO;



Αν θέλετε να κατακτήσετε την κορυφή της Google και των άλλων μεγάλων μηχανών αναζήτησης, θα χρειαστείτε περισσότερο από τύχη. θα πρέπει να έχετε η ακριβώς τον οδικό χάρτη που χρησιμοποίησαν εκείνοι που έχουν ήδη επιτύχει κορυφαίες θέσεις για την ιστοσελίδα τους. Αυτός είναι ο άλλωστε και ο σκοπός αυτού του οδηγού SEO. Να σας παρέχει έναν βήμα βήμα οδηγό για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τη σελίδα ή blog σας σήμερα και για πάντα.

Προσωπικά, έχω μελετήσει χιλιάδες οδηγούς και βιβλία SEO. Έχω κατασκευάσει ή συμμετάσχει στο web design δεκάδων ιστοσελίδων. Έχω επίσης διαβάσει άπειρα blogs για το SEO και έχω χρησιμοποιήσει χιλιάδες εργαλεία SEO τα οποία στην ουσία δεν προσέφεραν τίποτε και δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω τη χρησιμότητά τους.

Θα ήθελα λοιπόν να δημιουργήσω έναν οδηγό σε απλά ελληνικά, που να μπορεί ναι μεν με πρακτικά και απλά βήματα να σας εισάγει στις βασικές έννοιες του SEO, αλλά να σας δώσει άμεσα και χειροπιαστά αποτελέσματα για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης και να βγάλετε χρήματα από το ίντερνετ.

Πως ξεκίνησα με το SEO
Όταν ξεκινούσα με το ίντερνετ μάρκετινγκ, πίσω στο 2000, δεν υπήρχε σχεδόν κανένας σε όλο το κόσμο ίσως να μου εξηγήσει πως μπορεί κάποιος να βγει πρώτος στη Google. Ήταν σαν έννοια αδιανόητο, έμοιαζε με άλυτο μυστήριο του Χαρδαβέλλα και ξεπερνούσε και τα πιο τρελά εφηβικά μου όνειρα.

Φυσικά και υπήρχαν διάφοροι Γκουρού του μάρκετινγκ και διάφορα εργαλεία μάρκετινγκ και SEO που υπόσχονταν απλώς καταπληκτικά αποτελέσματα και φυσικά όπως ίσως και πολλοί από εσάς να δοκιμάσατε διάφορα χωρίς αποτέλεσμα.

Όπως καταλαβαίνετε, τα εργαλεία SEO ποτέ δεν δούλεψαν ενώ στην πορεία είχα ήδη ξοδέψει μερικές χιλιάδες ευρώ, κατασκευάζοντας και ανακατασκευάζοντας ιστοσελίδες απλώς για να δημιουργήσω συνδέσμους που ποτέ δεν δούλεψαν.

Αν και εξαιρετικά αποθαρρυμένος και απογοητευμένος, ποτέ δεν τα παράτησα, μετά από 16 χρόνια συνεχίζω αυτό που ξεκίνησα κάποτε και που φαινότανε σαν άπιαστο όνειρο. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου ήξερα ότι για να κερδίζω τα προς το ζην και να πετύχω έπρεπε να βελτιώσω δραματικά τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και το SEO μου.

Έτσι μέσω σκληρής δουλειάς και επίμονης προσπάθειας, κατάφερα και ραφινάρισα όλες εκείνες τις τεχνικές και μυστικά που θα μοιραστώ μαζί σας σε αυτόν τον οδηγό. Πέρασα χρόνια δοκιμών, τεστ και λαθών για να τα καταφέρω και θα ήθελα να μοιραστώ όλες αυτές τις εμπειρίες μαζί σας γύρω από το SEO.

Παράλληλα, θα μπορούσατε να αποκτήσετε και τον οδηγό SEO σε ηλεκτρονική μορφή εγγραφόμενοι στη λίστα μου που βρίσκεται στην προμετωπίδα, πάνω από το κυρίως άρθρο. Θα λάβετε επίσης και συχνές ενημερώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς και αυτό το μάθημα σε βίντεο. Σκοπός της εγγραφής σας είναι να σας τροφοδοτήσει με χρήσιμο οπτικοακουστικό υλικό, αλλά και να μπορεί να μετρήσει την πρόοδό σας κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Εν τέλει, η κατάκτηση των πρώτων θέσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι πυρηνική φυσική, ούτε χρειάζεστε χρόνια εμπειρίας για να πετύχετε! Το μόνο που χρειάζεστε είναι ακλόνητη επιθυμία και προθυμία για να μάθετε αυτές τις απλές αλλά πλήρης τεχνικές SEO που θα σας οδηγήσουν στην πρώτη θέση της Google.

Εάν έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και θέλετε να αναθέσετε στους ειδικούς να την βγάλουν στην πρώτη σελίδα της Google αλλά και των βασικών μηχανών αναζήτησης δείτε τις παρεχόμενες Υπηρεσίες SEO Πρώτη Σελίδα.

Τι Θα Μάθουμε Σε αυτόν τον Οδηγό SEO
Ο οδηγός SEO χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα, τρία μαθήματα και το γλωσσάριο. Στο πρώτο μάθημα θα μιλήσουμε για το πρώτο κομμάτι της εντός σελίδας βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης, στο δεύτερο μάθημα θα μιλήσουμε για την εκτός σελίδας βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης, στο τρίτο μάθημα για τα απαραίτητα εργαλείο που θα πρέπει να έχει κάθε SEO μάνατζερ ή webmaster, και στο τέλος παραθέτω το γλωσσάριο του SEO.

Κάθε μάθημα είναι σχεδιασμένο να σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις ακριβώς ίδιες τεχνικές που χρησιμοποίησα για να κατακτήσω τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Καλή επιτυχία!

Οι τρεις κατηγορίες σημάτων κατάταξης από τη Google
Από τον Οκτώβριο του 2015, η Google ενσωμάτωσε στον αλγόριθμο αναζήτησης της το λεγόμενο τρίτο σήμα κατάταξης RankBrain.

Τα δύο πρώτα σήματα κατάταξης ήτανε με σειρά προτεραιότητας τα backlinks και το περιεχόμενο.

Από τα εκατομμύρια των ερωτημάτων που δέχεται κάθε δευτερόλεπτο η Google, περίπου το 15% από αυτά  είναι εντελώς καινούρια και όπως καταλαβαίνετε είναι και διφορούμενα. Μοιάζουν δηλαδή με τον χρησμό του μαντείου των Δελφών και είναι δύσκολο για την ίδια τη Google να αποφασίσει τι είδους αποτελέσματα αναζήτησης να επιστρέψει στον χρήστη.

Το RankBrain βοηθά τη μηχανή αναζήτησης να κατανοήσει καλύτερα αυτές τις διφορούμενες ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα, «Ποιος είναι ο κορυφαίος αντίκλητος για την υπηρεσία του στρατηγού στις Ένοπλες Δυνάμεις» έτσι ώστε να μπορεί να αναδείξει όσο το δυνατό πιο χρήσιμα αποτελέσματα.

Το RankBrain λειτουργεί με την ενσωμάτωση του γραπτού λόγου σε μαθηματικές οντότητες που η μηχανή αναζήτησης μπορεί να καταλάβει. Είναι δηλαδή ένα σύστημα προσημείωσης της ανθρώπινης σκέψης μέσω της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης.

Στο μέλλον, η Google θα συνεχίζει να κάνει αναβάθμιση στον αλγόριθμο της.

Για να μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Οι 200 παράγοντες αναζήτησης του αλγορίθμου της Google
Ο αλγόριθμος της Google αποτελείτε από περισσότερους από 200 παράγοντες κατάταξης που δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα από τη Google ποτέ. Υπάρχουν μόνο ανεπίσημες εικασίες και δοκιμές που έχουν δείξει τους 200 επικρατέστερους παράγοντες αναζήτησης εμπειρικά.

Ο κάθε ένας από αυτούς έχει άλλους 50 υποπαράγοντες ή 50 μεταβλητές που συνολικά μας κάνουν 10.000 παράγοντες έναντι των χιλίων μόνων της Bing.

Για να βγει κάποια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google, χρειάζεται απλώς και μόνο να ικανοποιήσει και τους 200 παράγοντες ή τουλάχιστον λίγους περισσότερους από τους ανταγωνιστές της.

Πως θα καταφέρετε να το πετύχετε αυτό; Διαβάστε παρακάτω.





SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment